torsdag 22 november 2007

BVC och en massa bus!

Då har jag varit på BVC igen då efter flera månader av nyfikenhet, Jag vägde bara 10665 gr och var 75,5 cm lång. Förövrigt har jag 8 tänder och kan ställa mig upp som ni ser och kryper snabbt som bara den för att hitta på en massa bus som mammma knappt hinner med på, det bästa buset jag vet är att krypa in under skrivbordet och pilla på sladdarna eller på datorlådan som står på golvet, när mamma säger att jag inte får så bara fnissar jag , hehe och busar vidare!

2 kommentarer:

Familjen Wrenker sa...

Oj så många tänder. Jag har bara två... men en tredje på väg. Mamma rörde till det fullständigt sist ni var hemma men ni kanska kommer i jul? Vill verkligen träffa er. Kram Tilde

Familjen Wrenker sa...

Hej Moa! För att "Jaga rumpa" behöver man en mamma (eller annan tokig vuxen) och en rumpa :) Mamma jagar mig på golvet och säger med en lustig röst att hon ska ta min rumpa,... "Nu kommer jag och tar din rumpa"... Jag blir helt vild och får nästan lite panik, och skrattar högt. Och varje gång hon får fatt i rumpan skriker jag högt :)

Kram från Tilde