fredag 27 juni 2008

Idol-Kirsti har sina "Halleluja moments"...

och nu har jag haft mitt bästa "Nils Landgren moment", ever!

Som de flesta av er vet är han en av min stora förebilder, i första hand när det gäller musik så klart men även som person, en stor och underbar person som ser sina små fans-
I går (hm... läs 26 juni) spelade Nisse med Magnus Coltrane Price och Bohulän Big band, på Havsbads restaurangen i Lysekil! Jag har varit på många konserter med Nisse i mina dagar men det här var det allra bästa jag någonsin upplevt! Bättre band, stämmning och mer soul funkigt kan det nästan inte bli, jag var nära trans, haha!

Om ni ser att Bohus Big Band spelar med Nils Landgren någonstanns i er närhet så gå och lyssna!! eller kom till Liseberg den sista juli då spelar Nils Landgren Funk Unit, då är Magnum med också! vi ses där!

den här bilden är inte från just min konsertmen det är samma goa gäng!
Maria, min älskade vän, tack för att du följde med!!

Inga kommentarer: