söndag 26 augusti 2007

Äntligen är jag 5 år!!


Ja, ÄNTLIGEN!! I går (läs 25 augusti då vi började skriva detta inlägg...) va det min födelsedag och mamma, pappa, Moa, mormor och morfar kom och väckte mig tidigt på morgonen, jag sov lite räv som alla barn brukar göra, man kan ju intesova länge när det är ens födelsedag heller!!

Jag fick en väckarklocka av morfar, undrar om han medade nåt med den, det hade iallafall ett fantastiskt ljud(förfärligt tycker mamma och pappa men det struntar jag i, hihi) med Musse Pigg som spelar en fanfar och ropar wake up, wake up!! Sen fick jag en prinsessklänning som jag hade på mig på kalasen hemma hos farmor på eftermiddagen. Om man vill ha med alla man tycker om, faster, farbröder, faddrar, far och morföräldrar- både ens egna och pappas så blir det en spännande hög med människor, jag fick ihop 25 sycken!
Jag fick en massa kul saker, TACK till alla, för kläder, pyssel, spel och andra fina saker!


Mormor ooch jag hade bakat tårta hela förmiddagen, det är en Alva prinsess-special med diverse spännande dekorationer på, en kräfta tex och enorm med vattenkoppor(den röda),
gissa om den va god!? Det gjorde vi bra mormor!!

Inga kommentarer: