lördag 16 maj 2009

HÄR ÄR VÄRLDENS GOASTE MOSTER!!
och hon fyller 20 år idag!!
här kommer massa GRATTISKRAMAR
från Alva och Moa
Vi älskar dig och hoppas att vi kan träffas snart!!!
är det sant att vi inte setts sen i julas....?
----------------------------------------------------------------------------------
Om man nu har ett träningsmål så är det ju kul om man kan ha med sig barn(ett) ibland när man tränar... det testade jag i dag!

Alva tog cykeln och jag sprang. vi kämpade oss runt 6 km- HEJA ALVA!!!!
Lägg där till att vi stack ut så sent som 20.20,(Moa va lite bångstyrig med att somna....)

Den bästa kommentaren va: Mamma ska du springa det där kraftprovet eller? och så ökade hon takten -Ja det ska jag! sa jag. -Då får du allt öka takten lite! sa Alva
Gissa om det sporrade mamman, och kul hade vi eller hur Alva?

Bra kämpat alla ni som sprungit Göteborgs varvet i dag
Farmor, Morbror Simon, farbror John, Erik, Anders, Henrik- Ni är grymma! Jag är imponerad!

Hehe vi kanske ses nästa år.... man vet aldrig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är så duktiga motionärer! Mer motion åt folket. Nästa år blir det Gbgvarvet för hela släkten Frick tror jag, det är ju inte många som inte springer lixom !!!