torsdag 6 september 2007

6 månader, oj redan!

Vad ger ni mej för denna konst, både tummen och stortån i munnen samtidigt!

Ja, nu har jag blivit hela 6 månader och det känns rätt skönt faktiskt! I natt struntade jag i att sova långa stunder och jag tyckte att mamma skulle vara vaken med mig, försökte få igång henne genom att visa mina nya ljud, prutta med läpparna och tjoa lite men det ville inte mamma klockan 02.00 på natten, och inte klockan 05.00 heller ville hon det, det förstår jag inte...
Pappa han var alldeles för snorig för att orka gå upp i natt så mamma lät honom sova, vilket slutade med att jag fick snutta på mamma tills jag somnade igen, precis som jag ville, hihi!

Gröt är just nu min favorit mat och morot (förutom mammas mjölk så klart) broccolipurén som mamma gjorde åt mig i går gillade jag inte... och Föresten nu kan jag sitta själv, i flera minuter faktiskt, visst är det bra om mamma eller pappa lagt mjuka saker runt mig om jag skulle tippa för fort i ett försök att ta mig ner på magen, det gör rätt ont att dunka näsan eller hakan i golvet, men jag jag kan sitta!

Här är två som gillar varandra!


Inga kommentarer: