tisdag 25 september 2007

Barnkörläger på Sjöviksgården

Jo.... mycket får man vara med om när man har en mamma som är lite galen,
man får hänga med på lite allt möjligt när man är bebis!
Nu har jag minsann varit på mitt första läger, nämligen barnkörläger!


Min mamma är ledare för en barnkör som heter F#karna och de var på läger i helgen, med en övernattning, jag tyckte det var ganska trevligt, alltid massa människor som tyckte jag var så söt och gullig men jag hade mina egna bekymmer, det spännde i munnen på mig för tand nummer 3-4 kommer uppe nu och det stör mig lite, så för att visa min protest sov jag ganska lite på natten.
Bilden är från avslutningsgudsjänsten när vi(70 barn från 8 år och ledare) fick sjunga upp alla de 10 nya sånger vi lärt oss. Min kompis Simon kom också och lyssnade med sina brorsor Elias och Isak, deras mamma är ledare tillsammans med min mamma.

Här på bilden berättar Simon och jag om något riktigt viktigt för varandra, nämligen vad vi fick till mellis, jag fick katrinplommon och mammas mjölk, Simon fick nektarin, Mmmmmuummms!!!

1 kommentar:

Familjen Wrenker sa...

Go Moa, Go Moa... oh oh, Go Moa!!! Önskar att jag också hade en storasyster som kunde leka med mig. Men mamma duger bra :)

Jag startar gärna klubb med dig, snorkråkorna, det är vi det :)

Kramis