tisdag 18 september 2007

Smilla-vakt!

HEJ KOMPIS! Vill du inte kela med mig!

Idag är jag hundvakt åt Smilla, det är världens snällaste hund! och jag är på mitt bästa humör, jag ålar fram och rör Smilla vid tassen, smilla backar lite försynt, jag ålar efter, Smilla backar, och jag efter... och så håller vi på. Roligt är det men att jag inte får klappa på mitt sätt stör mig lite, mamma säger bara "försiktigt" hela tiden, jag är ju försiktig (på mitt sätt) det ända sätt jag vet.

Mamma har gett mig ett nytt smeknamn, "dammråttan" för jag är alltid dammig på magen efter att ha ålat runt på golvet, jag är snabb nu ska ni veta, hehe!!
Och du mamma, det blir inte mindre damm när du bjuder hem en hund, så skyll dig själv!!!



Tänka va glad jag känner mig!!´mamma har stoppat i mig massa god mat och mango pure och jag har en hund på besök, livet är härligt!!

Inga kommentarer: